ტრენინგის მეშვიდე დღე
პედაგოგები გავეცანით მოსწავლეთა პროექტების შეფასებას, უკუკავშირის გამოყენებას მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად და მოსწავლეთა ჩართვას შეფასების პროცესში. ვიმსჯელეთ შეფასების ფორმების შედგენაზე, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმის ხელმეორედ გადახედვაზე. ვისაუბრეთ ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინებასა და მათში თვითრეგულაციის უნარის განვითარებაზე, მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით მასალების მომზადებაზე. მიმოვიხილეთ გარდნერის ,, მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია'' და მისი პრაქტიკაში გამოყენება.
პედაგოგები გავეცანით მოსწავლეთა პროექტების შეფასებას, უკუკავშირის გამოყენებას მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად და მოსწავლეთა ჩართვას შეფასების პროცესში. ვიმსჯელეთ შეფასების ფორმების შედგენაზე, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმის ხელმეორედ გადახედვაზე. ვისაუბრეთ ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინებასა და მათში თვითრეგულაციის უნარის განვითარებაზე, მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით მასალების მომზადებაზე. მიმოვიხილეთ გარდნერის ,, მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია'' და მისი პრაქტიკაში გამოყენება.
No comments:
Post a Comment